Ízesített jégkocka!

Ilyen forróságban az ember nem is vágyik másra mint egy hűsítő jeges üdítőre, de természetesen most nem a boltban kapható cukros löttyökre gondolok, hanem az otthon is könnyen elkészíthető limonádékra, gyümölcs üdítőkre. Régebben láttam valahol ízesített jégkockát, és gondoltam egyet, nekem is ki kell próbálnom :)


A választásom a mentás citromosra esett, mert otthon rengeteg menta van, így szedtem pár levelet megmostam és a jégkocka tartóba tettem őket, majd citromos vízzel öntöttem fel. Ezután betettem a fagyasztóba, nem is kellett neki sok idő, és már lehetett is a poharakba tölteni, majd vízzel vagy más egyébbel felönteni, nagyon enyhe mentás íze volt, de nagyon kellemes. Azt hiszem ez jó mojotó alapanyag lenne :D



Finom menta 

De nem áll meg itt a tudomány ezer meg egy fajt jégkockát készíthetünk, gyümölcsdarabosat, kávésat amit utána tejbe tehetünk, gyümölcspüréset amit valamilyen turmixba dobhatunk. De akár gyümölcsjoghurtot is lefagyaszthatunk és szépen elmajszolhatjuk :)

Próbáljátok ki tényleg kellemes látványt nyújt az egyszerű jégkocka után!

-Rita 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése